FC1 doinstalace X

Petr Šobáň soban na soban.cz
Pondělí Listopad 6 15:23:45 CET 2006

Honza Novacek napsal(a):
> Dobrý den,

> Nevim na co myslite, ale odpovidate na uplne neco jineho, nez na co
> jsem se ptal.
> Potrebuji FC1, ne FC6.

A proč potřebujete FC1 a né FC6 ?

FC1 je zastaralá jinak co vám brání yum install firefox ?

Jinak z CD můžete instalovat pomocí rpm ale je to opruz skrz zavislosti
a ten instalator v FC1 je podle mě nepoužitelnej.

|    ICQ    179223500                    |
|    jabber soban_petr na jabber.org        |

Čeho je třeba, abychom dobyli ženy? Ničeho. Stačí, necháme-li se dobýt.
Muž nikdy nevolí. Myslí, že volí, zatím je volen. Muž, jenž se dvoří ženě,
nesnaží se jí zmocnit, nýbrž dá jí prostě příležitost, aby se ho zmocnila
ona.
		-- Pitigrilli