FC1 doinstalace X

Honza Novacek konference na cimboraservis.cz
Pondělí Listopad 6 17:17:13 CET 2006

> A proč potřebujete FC1 a né FC6 ?

> FC1 je zastaralá jinak co vám brání yum install firefox ?

> Jinak z CD můžete instalovat pomocí rpm ale je to opruz skrz zavislosti
> a ten instalator v FC1 je podle mě nepoužitelnej.

Ja velmi dobre vim, ze FC1 je zastarala.
Proste ji potrebuji.
CD s rpm a rucne si dohledavat zavislosti umim, ale to je prave
to, co nechci. Proto jsem poslal dotaz do konfery.
Muj dotaz znel "jak nejlepe" a "nejlepe z CD".

Honza Novacek