Fatal: open /dev/dis: No such file or directory

Jan Otte jan.otte na logicacmg.com
Úterý Listopad 7 10:59:29 CET 2006

On Mon, Nov 06, 2006 at 11:15:41PM +0100, "M. Foltýn" wrote:
> vazne nikdo nevi, co by to mohlo byt, nebo jsem se jen blbe zeptal?

Blba otazka to neni. Ne ze bych znal odpoved ale kdyz se nikdo neozval,
zkusim trochu prispet...

No, tohle vypada na nejakou zvlastni verzi kernelu. V souvislosti s
/dev/dis jsem nasel pres google tuhle diskuzi:

http://www.ussg.iu.edu/hypermail/linux/kernel/0110.1/0420.html

a zbeznym prohlednutim bych rekl ze jde o /dev/dis[ks?]/<uuid> a je to
nejaky EFI GUID patch. Jen tak "naslepo" bych byt tebou zkusil nejaky
jiny kernel a taky precist si co tam pisou, jestli opravdu nemas nejaky
kernel s timhle patchem pricemz ho mozna nechces.

<...>

Viz vyse, vypadato to ze po tom patchi se disky hledaji /dev/dis?/uuid,
mozna nejake mapovani z /dev/hda. Koukni co mas pod /dev, ale ja bych
zkusil nejaky "normalni" kernel.

<...>

No, ehm, neni zac, cista elaborace (cesky: cucani z prstu). Zkus si
poradne procist ten thread, rekl bych ze z toho vytahnes vic informaci.

S pozdravem
Honza

This e-mail and any attachment is for authorised use by the intended recipient(s) only. It may contain proprietary material, confidential information and/or be subject to legal privilege. It should not be copied, disclosed to, retained or used by, any other party. If you are not an intended recipient then please promptly delete this e-mail and any attachment and all copies and inform the sender. Thank you.