Fatal: open /dev/dis: No such file or directory

"M. Foltýn" konference na itnet.cz
Úterý Listopad 7 11:54:50 CET 2006

tu diskuzi jsem nasel taky, nejsem z ni zatim prilis moudrej, ten kernel
byl standard z fedory,
ale ok, beru, ze je mozna patchnutej, no, tak jsem ho odinstaloval a...
dela to porad :-(

ale díky tvemu kopanci (ja blb porad hledal /dev/dis, nenapadlo me
/dev/disk)jsem se dostal kus dal...
vlastne aspon do stavu pred instalaci toho kernelu...
odstranil jsem z /dev adresar disk, ve kterym jsou symlinky na
jednotlivy disky ...

ls /dev/disk/
by-path

ls /dev/disk/by-path/
ide-0:0  ide-0:0-part1  ide-0:0-part2  ide-0:0-part3  ide-1:0
ide-1:0-part1  ide-1:0-part2  ide-1:0-part3  ide-1:1

a lilo probehlo standardne

zatim diky, s instalaci na fedorackym kernelu budu pokracovat jiz s
temito novymi zjistenimi ;-)
a pokud to tady nekoho zajima, hodim sem vysledek