Mate zkusenosti s instalaci Linuxu na AM2?

radek.kohout na op-profashion.cz radek.kohout na op-profashion.cz
Úterý Listopad 7 11:21:42 CET 2006

Ahoj,

instaloval jsem fedoru 5  na ASUS M2NPV-VM -
bez problémů, jen pro Xka bylo potřeba dát do konfigurace "swkurzor"
(nebo tak nějak - prostě nebyl vidět ukazatel myši)
byla tam jen asi 2 hodiny, nijak víc jsem ji netestoval (synové mi to
zabavili :-( )

s pozdravem
--
Radek Kohout