Mate zkusenosti s instalaci Linuxu na AM2?

Petr Šobáň soban na soban.cz
Úterý Listopad 7 14:42:39 CET 2006

radek.kohout na op-profashion.cz napsal(a):
> Ahoj,
>
> instaloval jsem fedoru 5  na ASUS M2NPV-VM -
> bez problémů, jen pro Xka bylo potřeba dát do konfigurace "swkurzor"
> (nebo tak nějak - prostě nebyl vidět ukazatel myši)
> byla tam jen asi 2 hodiny, nijak víc jsem ji netestoval (synové mi to
> zabavili :-( )
>
> s pozdravem

Instaloval jsem na stejnou desku viz:

http://www.abclinuxu.cz/hardware/zakladni-desky/socket-am2/asus-m2npv-vm

FC6 Test3 (ted je tam už oficiální FC6) jediné co jsem musel udělat
jádru předat parametr noapic jinak to panikařilo.

A ještě jeden problém deska se chovala nestabilně jednou to spadlo na
RAM podruhé na HD při zátěži atd.....

Přišel jsem na to že si asi BIOS nerozumí s HW ani nový bios to
nevyřešil, vyřešilo to až ruční nastavení frekvence CPU, násobiče,
napájení RAM a ruční nastavení časování RAM.

Prostě auto nějak nefungovalo a bios asi provedl nějaké optimalizace
které nesedly příslušnému HW, nebo jestli četl blbé udaje z čipu na RAM
nevím, prostě ruční nastavení funguje a je to stabilní.

|    ICQ    179223500                    |
|    jabber soban_petr na jabber.org        |

Před tím, co za mnou jde, prchám, co uniká, sleduji stále.
		-- Publius Ovidius Naso