Druhy X-server pro Myth-TV?

Petr Tomasek tomasek na etf.cuni.cz
Úterý Listopad 7 17:53:57 CET 2006

Zdravim!

Premyslim o zpusobu, jak vyuzit TV vystup (deska je Via Epia CN1300 neco)
pro prehravani DVD a dalsiho na TV.

Problem je v tom, ze bych rad zarucil, aby zaroven s tim pocitacem
mohl nekdo pracovat (coz vetsinou znamena psat texty v abiwordu, takze neni
problem, co se tyce vykonu).

Idealni reseni by me pripadalo, kdyby byly dva X-servery,
jeden normalne s GDM, druhy nejak primo s mythtv.

Problemy:
 1) jak nastavit. vsude jsem na netu nasel jen konfigurace
DualHeadu. Staci nastavit dve ruzne Screen a dve Server layout
a spoustet ty dva X-servery s ruznym -layout? Nebo je tam
treba dalsi magie?

 2) jak nastavit Xserver bez G/K/XDM, aby jenom spustil danou
aplikaci pod danym uzivatelem? Vim, ze jsem s timhle kdysi mel
neprekonatelne problemy :-(((

 3) jak zarucit, aby si oba nevypnuli navzajem pocitac? (TV a pocitac
jsou v jine mistnosti)?

Diky!

P.T.