Fedora 5, kernel 2.6.18 a (desne pomaly) mplayer

Libor Chocholaty libor_ml1 na mts.cz
Úterý Listopad 7 19:35:47 CET 2006

Dalibor Straka wrote:

> Zkousel jste explicitne zadavat parametr -vo ..., pripadne zkusil top
> a strace ci nejaky profiler a zjistit kde to vazne?

-vo jsem zkousel spoustu: xv, x11, sdl, xvidix, ... nic nepomaha
V topu nezere mplayer skoro nic, strace jsem nezkousel

> Obcas se mi stavalo, ze upgrade mi prepsal mplayer.conf a -vo bylo
> defaultne na x11 misto na xv.

Jak jsem psal, tim to neni, ale stejne dik za tip na strace. Sice mi
neni jasne, co tam uvidim, ale treba me neco trkne.
Ono totiz prehravani po chvili cca 10 sekund skonci.

Libor