Fedora 5, kernel 2.6.18 a (desne pomaly) mplayer

Dalibor Straka dast na panelnet.cz
Úterý Listopad 7 19:02:08 CET 2006

On Tue, Nov 07, 2006 at 05:49:53PM +0100, Libor Chocholaty wrote:
> Ahoj,
>
> po upgradu kernelu Fedory 5 x86_64 na 2.6.18 (distribucni) spolu s
> kmod_nvidia se mi desne zpomalil mplayer, tak ze neni schopen prehrat
> libovolne video.

Zkousel jste explicitne zadavat parametr -vo ..., pripadne zkusil top
a strace ci nejaky profiler a zjistit kde to vazne?

> Nestalo se to take nekomu ze zde pritomnych, ktery si s tim dokazal poradit?

Obcas se mi stavalo, ze upgrade mi prepsal mplayer.conf a -vo bylo
defaultne na x11 misto na xv.

-- Dalibor Straka