bonding blokuje restart pocitace

Zdenek Janis zdenek.janis na brajan.cz
Úterý Listopad 7 19:43:12 CET 2006

Dobry den,
narazil jsem na zajimavy problem s bondem.
Kdyz zavedu tento modul (bonding miimon=50 mode=5 max_bonds=1), napojim
na nej jednu nebo vice sitovych karet, tak pri pokusu o restart se
zakoustne po deaktivaci site. Ono staci i jen pridat jednu sitovku
(ifenslave bond0 eth0) a pak se ji pokusit odebrat (ifenslave -d bond0
eth0). Stroj zdechne.
Dela me to na dvou ruznych strojich, zkousel jsem to z ruznymi sitovkami
(realtec, dlink, ...) a porad totez.

Co je ale zvlastni, ze mi to bez problemu funguje na MB s integrovanymi
sitovkami a to jak na 32bit, tak i na 64bit (amd64) kernelu.

Ve vsech pripadech se jedna o posledni verzi karnelu (2.6.18.2) a
vlastni kompilace.

Ma nekdo podobne zkusenosti?

--
S pozdravem