bonding blokuje restart pocitace

Petr Barta Petrc na netas.cz
Úterý Listopad 7 20:36:09 CET 2006

Zdenek Janis wrote:
> Dobry den,
> narazil jsem na zajimavy problem s bondem.
> Kdyz zavedu tento modul (bonding miimon=50 mode=5 max_bonds=1), napojim
> na nej jednu nebo vice sitovych karet, tak pri pokusu o restart se
> zakoustne po deaktivaci site. Ono staci i jen pridat jednu sitovku
> (ifenslave bond0 eth0) a pak se ji pokusit odebrat (ifenslave -d bond0
> eth0). Stroj zdechne.
> Dela me to na dvou ruznych strojich, zkousel jsem to z ruznymi sitovkami
> (realtec, dlink, ...) a porad totez.
>
> Co je ale zvlastni, ze mi to bez problemu funguje na MB s integrovanymi
> [...]

No, uz je to delsi dobu, co jsem mel ve sprave server s nasazenym
bondingem, ale s timhle jsem se teda nesetkal. Pokud se dobre pamatuju,
bezelo to na 32bit debianu, taky to melo integrovane sitovky, a verzi
kernelu uz si nepamatuju, ale myslim ze to bylo neco 2.4.xx. Jake
drivery (karty) tam mate?

			Petr Barta