Hledam specializovanou distribuci na emulaci HD/DVD rekorderu

Ivo (Bear) Hanuska ihanuska na ip-sec.cz
Úterý Listopad 7 20:45:48 CET 2006

Ahoj všem!

Asi si myslíte, že jsem se zbláznil, ale není tomu tak. Hledám
specializovanou distribuci, která dokáže z počítače vybaveného TV kartou
a DVD vypalovačkou udělat DVD rekordér (pokud možno i s dálkovým
ovládáním).

Potřeboval bych ale aby se tento "rekordér" dal programovat přes web,
abych ho mohl nastavit třeba z práce (jojo, mám těžkého HoSiPa a dycky,
když přijedu do práce si nadávám - nebo mi moje žena nadává - že jsme
zapomněli naprogramovat video). Nepožaduju aby uměl posílat obrazová
data přes net, jen nastavení a možná konfiguraci.

Nevíte, existuje něco takového, nebo  jsem jediný exot na světě, co něco
takového potřebuje? Zkoušel jsem Googlit a jediné, co na mne vypadlo je
projekt LinuxVDR, který ale nemá všechno, co chci.

Díky za každou dobrou radu, kromě rady "kup si todle zařízení od
%sem_vlož_svého_oblíbeného_výrobce_HI/END_elektroniky%, to to za 25000 umí".

Medvěd