Hledam specializovanou distribuci na emulaci HD/DVD rekorderu

Antonín Mička antonin.micka na megasphera.cz
Úterý Listopad 7 21:08:22 CET 2006

Dne út 7. listopadu 2006 20:45 Ivo (Bear) Hanuska napsal(a):
> Ahoj všem!
>
> Asi si myslíte, že jsem se zbláznil, ale není tomu tak. Hledám
> specializovanou distribuci, která dokáže z počítače vybaveného TV kartou
> a DVD vypalovačkou udělat DVD rekordér (pokud možno i s dálkovým
> ovládáním).
>
> Potřeboval bych ale aby se tento "rekordér" dal programovat přes web,
> abych ho mohl nastavit třeba z práce (jojo, mám těžkého HoSiPa a dycky,
> když přijedu do práce si nadávám - nebo mi moje žena nadává - že jsme
> zapomněli naprogramovat video). Nepožaduju aby uměl posílat obrazová
> [...]

Zdravím,

To co hledáte se jmenuje MythTV, k nalezení na http://www.mythtv.org/

No a taky, pokud se s tím nechcete patlat, je tam někde odkaz na KnopMyth, což
je MythTV postavené nad Knoppixem...

No a nebo MediaPortal, ale ten nevím, zda se dá ovládat přes web, ten jsem
nezkoumal.

--
Antonín Mička