jaka je nejlepsi distribuce na webhosting

Libor Chocholaty libor_ml1 na mts.cz
Čtvrtek Listopad 9 22:49:01 CET 2006

David Kopecek wrote:
> Zdravim konferenci
>
> chci se zeptat jakou linux distribuciby ste doporucili na webhosting
> kde pobezi apache2,mysql 5,php4-5  ..
>
> jde mi hlavne o kvalitu
> bezpecnost
> a o to aby kdyz nekdo hackne pres chybu php scriptu nekomu virtualni
> web aby se nedostal nikam jinam..

Tak tam soupni neco dostatecne obskurniho, ze bude velmi malo lidi,
kteri budou vedet, co si s tim pocit. Treba OpenVMS, Apollo, nebo treba
takovej True64 Unix nebo irix taky nebude moc rozsirenej... ;-)
> pokud bych volil tak zatim OpenBSD... je muj favorit v tomhle.. ale
> nekdo mi kdysi rikal ze to neni moc dobra vec pro hosting servery..

Myslim, ze OpenBSD je dostatecne obskurni, aby to pripadne utocniky
odradilo. :-) Do toho pujdou jen skutecni fajnsmekri. :-)

Libor