Bootování Linuxu z flashky - co dát do root=?

Jan Krajdl j.krajdl na gmail.com
Pátek Listopad 10 12:40:06 CET 2006

Dne pátek 10 listopad 2006 05:00 Dracula 007 napsal(a):
> Nevim, mozna strilim uplne vedle, ale mate v jadre zakompilovanou
> podporu pro ext3, ze? Upozornuji ze to nestaci mit jako modul, protoze
> moduly jsou na sda2 cili na ext3 oddile ;)

Mám... říkám, tam je teď jádro (2.6.16 gentoo patch) z desktopu, kde jsou
tyhle základní fs všechny a přímo v jádře (moduly nepoužívám)... USB drivery
jsou taky v jádře... :( Někde jsem něco našel, že lze místo /dev/sdaX použít
nějakou "číselnou notaci", vypadá to jako 0xněco, ale nevim kde vzít ty
správný čísla :-/

--
/ Kde nic neni, ani antivir nebere --> Linux \