Bootování Linuxu z flashky - co dát do root=?

Dracula 007 dracula007 na atlas.cz
Pátek Listopad 10 05:00:42 CET 2006

Nevim, mozna strilim uplne vedle, ale mate v jadre zakompilovanou
podporu pro ext3, ze? Upozornuji ze to nestaci mit jako modul, protoze
moduly jsou na sda2 cili na ext3 oddile ;)

Tomas