lm_sensors a podivne vysoke teploty CPU

Petr Šobáň soban na soban.cz
Pátek Listopad 10 15:05:50 CET 2006

Petr Klima napsal(a):
> Zdravim,
> mel jsem za to, ze teploty, ktere hlasi lm-sensors u procesoru (Opteron
> v mem pripade) jsou celkem presne. Ale ted jsem ponekud zmaten a tak se
> radsi ptam...
>
> Mejme 8 dvoujadrovych Opteronu 880 nasazenych do desky Tyan K8QW (S4881)
> + procesorove desky M4881. To vse v bedne Tyan VX50 (B4881) a bedna
> stoji v klimatizovane serverovne se stalou teplotou 19-21 stupnu Celsia.
> Hardwarove senzory je kombinace nekolika ADM1024, ADT7463 a W83627hf.
>
> OS je Suse 10.1 x86_64 (nelze jinak kvuli kompatibilite), jadro je
> [...]

Jednoduše si je skontrolujte s tím co povídá BIOS :-)

Rychle rebotnout a kouknout v BIOSU :-)

Jinak zaleží co vám ty čidla měří neberou se udaje z čidel přímo v CPU ?
Pokud jsou ty čidla přímo na CPU tak je to OK většina polovodičů má max
teplotu kolem 120°C (přímo na čipu takže pokud to ukazuje 88 je to OK).

PS. Opterony neznám zda nemají čidla přímo na čipu.

|    ICQ    179223500                    |
|    jabber soban_petr na jabber.org        |

Po niečom túžiť je už dôvod k žitiu.
		-- Vrchlický