Re: Bootování Linuxu z flashky - co dát do root=?

Jan Krajdl j.krajdl na gmail.com
Pátek Listopad 10 21:59:18 CET 2006

> Zdravim,
>
> Nevim, jestli pomuzu, ale kolega se snazil bootovat z ide cdrom
> pripojene pres usb<->ide konvertor a taky mu to tuhlo. Vyresil to tim,
> ze tu vec ve spravnou chvili vypnul a zase zapnul.
>
> ale
> - nevim presne co to bylo za desku
> - nevim kdy to vypinal/zapinal
> - nevim s jakou hlaskou to chciplo
> - neznam verzi jadra, kterou zkousel
> - nemuzu se ho momentalne zeptat

Uff, škoda že ta flashka nemá tlačítko :-/ mno, já si teda asi zkusím od
někoho pučit ještě tu jinou flashku nebo disk a vyzkoušet to tam, pokud to
půjde, tak to nebudu řešit, stejně mám k Vánocům slíbenou flashku jinou :-)
mno, jinak asi zkusim taky tenhle pokus a vytáhnout jí a vrazit zpátky,
ikdyž nevim jak to zabere... Pač jak tuhle flashku pozoruju při normálním
používání, tak zabliká až několik sekund po vložení do USB a někdy navíc
musim napřed zkusit mountnout jako sda a až potom funguje mountování na
sdaX, jinak to taky tvrdí chybu :(

--
/ Kde nic neni, ani antivir nebere --> Linux \