Bootování Linuxu z flashky - co dát do root=?

Petr Janda janda na netbox.cz
Pátek Listopad 10 20:00:54 CET 2006

> Ano, s USB diskem by to mělo být úplně stejné... Tyto věci tam být
> musí - teď tam bylo jádro z mého počítače, který denně používám
> a tam
> flashka samozřejmě normálně běhá... A jak říkám, moduly tam nejsou,
> tedy neni ani žádná initrd...

> Tj, jenže jak sem psal, tak initrd nemám... a raději bych ho asi ani
> nechtěl
> :( ale asi jak tak na to koukám mi nezbyde nic jiného... už jen kvůli
> tomu,
> že by tam šly narvat ty init scripty a root dát do toho ramdisku, jako to
> [...]

Zdravim,

Nevim, jestli pomuzu, ale kolega se snazil bootovat z ide cdrom
pripojene pres usb<->ide konvertor a taky mu to tuhlo. Vyresil to tim,
ze tu vec ve spravnou chvili vypnul a zase zapnul.

ale
- nevim presne co to bylo za desku
- nevim kdy to vypinal/zapinal
- nevim s jakou hlaskou to chciplo