Hledame programatory nadsence

Zdeněk Burda zdenda na zdenda.com
Neděle Listopad 12 13:20:51 CET 2006

> Ale proč se zabýváte jen pasy? Já se víc bojím oné centrální databáze,
> která takto vznikne. Nebo si vážně myslíte, že ty biometrické daje
> budou jen v dokladech?

Na invexu jsem se bavil s lidmi, kteri tento system zavadi do praxe a
bylo mi receno, ze informace s v db budou drzet 2 mesice kvuli
reklamacim spatne vyrobenych dokladu. Pak se budou udaje mazat.

Nekde ve francii nebo snad v budoucnu v cele eu chtej mit databazi s
trvale ulozenyma informacema :-(

Svab co je v pasu jde odstinit jednodychym pouzdrem, ktere vsichni ti
panove na invexu meli a prohlasili ho vlastne za nutnou vec, protoze by
ti pas mohla znicit mikrovlnka nebo nejake jine elektricke pole.

Mel jsem dost vlezlych otazek, ten pan me sice oznacil za paranoika, ale
snazil se odpovedet na kazdou mou otazku. Byl to technik, ne nejakej
kecalek. Stravili jsme tam tim skoro hodinu v kuse.

--
Zdeněk Burda                    http://www.zdenda.com
JID#tsunami na jabber.sh.cvut.cz   ICQ#119838804

http://www.klenot.cz - domov pro Vaše stránky