Hledame programatory nadsence

Libor Chocholaty libor_ml1 na mts.cz
Úterý Listopad 14 00:39:28 CET 2006

Zdeněk Burda wrote:

> Na invexu jsem se bavil s lidmi, kteri tento system zavadi do praxe a
> bylo mi receno, ze informace s v db budou drzet 2 mesice kvuli
> reklamacim spatne vyrobenych dokladu. Pak se budou udaje mazat.
>
> Nekde ve francii nebo snad v budoucnu v cele eu chtej mit databazi s
> trvale ulozenyma informacema :-(
>
> Svab co je v pasu jde odstinit jednodychym pouzdrem, ktere vsichni ti
> panove na invexu meli a prohlasili ho vlastne za nutnou vec, protoze
> by ti pas mohla znicit mikrovlnka nebo nejake jine elektricke pole.
>
> Mel jsem dost vlezlych otazek, ten pan me sice oznacil za paranoika,
A to je to peklo, ze lidem vetsinou nedochazi, co se na nas chysta.
Jeste, ze po evrope muzem jezdit jen na obcanku... Akorat skoda moji
male holcicky, protoze ta pas potrebuje takze bude oznackovana, pardon
zaevidovana, uz od malicka. To je podezrela, ze spachala nejaky zlocin,
nebo co, ze ji budou brat otisky prstu? Chce se mi brecet.

Libor