Hledame programatory nadsence

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Úterý Listopad 14 01:18:39 CET 2006

----- Original Message -----
From: "Libor Chocholaty" <libor_ml1 na mts.cz>

> A to je to peklo, ze lidem vetsinou nedochazi, co se na nas chysta.
> Jeste, ze po evrope muzem jezdit jen na obcanku... Akorat skoda moji
> male holcicky, protoze ta pas potrebuje takze bude oznackovana, pardon
> zaevidovana, uz od malicka. To je podezrela, ze spachala nejaky zlocin,
> nebo co, ze ji budou brat otisky prstu? Chce se mi brecet.

Pasy na půl roku nemají biometrii. Sice to vyjde 5x dráž než normální pas
(při 5 děckách to bude pěkně znát až budou všechny v létě chtít na tábor
ven, zatím jezdí 2), ale nenechám děcka značkovat.

Ať si mě mají za teroristu, já jim se*u na zednářskou republiku, uznávám jen
monarchii. Za Franc Josefa byste měli při stejných dnešních číslech přijmu
daň pouhé 2% (kdo měl míň, platil mnohem méně). Pokrok ve vědě, který se
udál v Evropě za posledních 90 let feudalismu, je nesrovnatelný s 90 lety
evropských republik - samozřejmě ve prospěch feudálů. Věda i průmysl za
republik už jen staví na základech postavených dříve, nic převratného zde
nebylo (i Einstein stavěl na starých základech). PO 100 letech se do praxe
dostávají čísla > nekonečno...Vyjímám Vatikán, ten jede vpřed stejně a je
velká škoda že jeho výsledky se nerozšiřují tak intenzivně jako ty z Cernu
či NASA.

JL.