Pouze 4 SATA disky?

David Rohleder davro na ics.muni.cz
Středa Listopad 15 15:55:57 CET 2006

Ctirad Fertr <phanatic na volny.cz> writes:

> Dne úterý 14 listopad 2006 17:59 David Rohleder napsal(a):
>
> Zdar,

> To vypada realisticky.

> Jak mate nastaveny BIOS? Nemate tam zapnuty nejaky kompatibilni rezim, ktery
> ma za ukol presvedcit starsi a hloupejsi operacni systemy, ze pracuji se
> dvema standardnimi IDE kanaly?

Tak jo, vypada to opravdu tak, kdyz jsem zapnul AHCI pristup, tak
linux nasel skutecne vsech 5 disku (pricemz BIOS je nasel i predtim,
tak jsem si rikal, ze to tim nebude). V BIOSu byl zapnuty nejaky
Legacy IDE (patrne defaultne).

Rikal jsem si, ze tim to nemuze byt, protoze mimo tech 5 SATA disku
jsem tam mel jeste jeden PATA disk na bootovani a ten taky fungoval,
takze to dohromady detekovalo 5 disku, ktere by se na 2 IDE radice
nevlezly.

Tak dik za pomoc (i predchozimu), opravdu to pomohlo :-)

        David

Brno, Czech Republic