Mate zkusenosti s instalaci Linuxu na AM2? VYRESENO

Pavel Vedral pve na casd.cz
Pondělí Listopad 20 14:11:59 CET 2006

Takze je rozhodnuto.
Vitezem se stava kombinace M55plus-S3G rev 1 s procesorem AMD Sempron 64
3000+ a 2x 512MB DDR2 TRANSCEND M367Q643A-6. Menil jsem desku MSI K7N
Pro. Na stare desce nainstalovany 32bitovy CentOS 4.4 nabehl na nove
desce na prvni pokus. Prechod na 64bitovou verzi jsem udelal
preinstalaci. Deska je stabilni, jedine co jsem neresil jsou sensors,
nedetekuje se zadny cip, zatim. NVIDIA driver pro grafiku se chytil na
prvni pokus, bez rucnich zasahu do xorg.conf, vsechno wizardem.

Dik za poznamky k tematu,

--
Pavel Vedral
Nez mi poslete prilohu .doc, .xls nebo .ppt, prectete si,