Mate zkusenosti s instalaci Linuxu na AM2?

Petr Šobáň soban na soban.cz
Čtvrtek Listopad 9 10:39:43 CET 2006

Juraj Vaclavik napsal(a):
> Nějaké mám a ne moc dobré:

> 2) čipset nforce (ze zoufalství, mám s ním obecně špatné zkušenosti) - msi
> (typ teď zrovna nevím) - především problémy s hodinami. Nutno vypnout
> opakování kláves, jinak nic nenapíši, po nějakém čase úprk hodin - minutu
> zvládnou tak za 10-30 s. Problémy podobné i u další podobné desky, kterou se
> nám podařilo vyměnit za ten asus...
>
> V tuto chvíli bych kupoval 754, nebo 939 anebo nějaký intel. AM2 mám pro
> nějaký čas po krk.

Já jsem žádné problémy s časem nezaznamenal, opakování kláves vůbec v
žádném biosu nepovoluji nechávám default nastavení klávesnice.

Jinak nějaký problém s sata tam udajně je a řeší ho novější bios.

Jinak podrobnější informace
http://www.abclinuxu.cz/hardware/zakladni-desky/socket-am2/asus-m2npv-vm

Podle mě 754 nebo 939 nejsou perspektivní.

|    ICQ    179223500                    |
|    jabber soban_petr na jabber.org        |

Je třeba být si trochu podobni, abychom si rozuměli, ale trochu
rozdílní, abychom se milovali. Ano, podobní, a přece rozdílní.
		-- Rousseau