problém s linux-2.6.18.2(.3)

Antonín Kolísek antonin.kolisek na centrum.cz
Úterý Listopad 21 21:03:18 CET 2006

Dne úterý 21 listopad 2006 10:21 Jiri Kosina napsal(a):

> Muzete zkusit
>
> - noapic (nepredpokladam, ze by pomohlo, kdyz dochazi k problemu tak brzo
> v bootovacim procesu)

Podporu APIC jsem do jádra nedával, takže tím to snad nebude.

> - pouzit puleni intervalu pomoci gitu, kterym pomerne rychle najdete patch
> ktery Vas problem zpusobuje - viz
> http://www.kernel.org/pub/software/scm/git/docs/git-bisect.htm

Na Git se chystám, tak hned zítra snad uvidím oč jde.

Zkoušel jsem bootovat s parametrem "noreplacement" který by měl deaktivovat
poslední patch v alternative.c avšak bez úspěchu.

Moc děkuji za pomoc.

A.K.

--
Antonín Kolísek akolisek na linuxx.hyperlinx.cz
http://linuxx.hyperlinx.cz