pridat disk do RAID-5

Petr Stehlik pstehlik na sophics.cz
Středa Listopad 22 09:34:08 CET 2006

Zdar vsem,

Mam 3 disky v SW RAID-5 a uz jsem si koupil ctvrty. Casem, az dojde
misto v poli, chci to pole rozsirit (bez ztraty dat) na ctyri disky, ale
rikal jsem si, ze bych uz ted ten koupeny disk pridal do pole jako spare
(protoze mi nedavno jeden disk po 10 mesicich provozu odesel, tak jsem
si rikal, at to pole ma kdyztak hned kam sahnout pro nahradu). Chci se
zeptat, jestli jste nekdo uz zkouseli rozsirovat RAID-5 za behu o dalsi
disk a jestli jde pak ten spare disk pridat jako normalni (odsparovat
ho :-), anebo jestli bych si tim zadelal na problemy a nemam ho radeji
sparovat, ale nechat bokem lezet ladem.

Dik.

Petr