DSL modem

Petr Vileta stoupa na practisoft.cz
Středa Listopad 29 01:07:38 CET 2006

"Jarda" <jarda47133 na spambob.net> píse v diskusním príspevku
news:ekhnbk$e8f$1 na news.brutele.be...

> Ten modem neznam, ale tyhle veci mivaji webovy konfiguracni interface.
> Akorat je potreba mrknout do dokumentace, na kterem visi portu. Pokud
> to umi to, co potrebujete, snad to tam nekde naklikate.

Do dokumentace jsem koukal a take do weboveho interface (nekdy se dost
lisi), ale jedine co jsem tam nasel bylo v nastaveni WAN, ze lze zvolit
"Wired connection" nebo "Wireless connection". Mozna, ze to hardwarove fakt
neni mozne, jen se tak ptam. Pokud znate nejaky jiny podobny modem (sunka do
2000 Kc) tak muzete popsat, zda neco podobneho jde u nej.

--
Petr

Skype: callto://fidokomik

Na mail uvedeny v headeru zpravy nema cenu nic posilat, konci to v PR* :-)
Odpovidejte na petr na practisoft cz