DSL modem

Vasek Stodulka xvasek na gmail.com
Středa Listopad 29 09:22:55 CET 2006

On Wed, 29 Nov 2006 01:07:38 +0100, Petr Vileta <stoupa na practisoft.cz> wrote:

>  Do dokumentace jsem koukal a take do weboveho interface (nekdy se dost
>  lisi), ale jedine co jsem tam nasel bylo v nastaveni WAN, ze lze zvolit
>  "Wired connection" nebo "Wireless connection". Mozna, ze to hardwarove fakt
>  neni mozne, jen se tak ptam. Pokud znate nejaky jiny podobny modem (sunka do
>  2000 Kc) tak muzete popsat, zda neco podobneho jde u nej.

No, já mám u rodičů podobný modem a dá se na něj přihlásit přes telnet
(jméno a heslo je stejné jako pro webový interface) a pak se to tam dá
sestavit pomocí brctl apod. Blbé je, že filesystém je read only a
konfiguraci si ten modem zapisuje do zvlášť partition v podobě nějakého XML
souboru, takže po restartu je to zase v původním nastavení, ale třeba by to
mohlo takto stačit - resetovat to nebylo potřeba a pokud je stabilní přívod
proudu, může to běžet klidně rok. Neoficiální firmware pro tyto modemy v
době, kdy jsem to zkoumal, nebyly, ale teď bych se podíval na openWRT.

--
Vašek Stodůlka
tel.: +420 608 200 860