DSL modem

Jarda jarda47133 na spambob.net
Středa Listopad 29 11:33:33 CET 2006

Petr Vileta wrote:

> "Jarda" <jarda47133 na spambob.net> píse v diskusním príspevku
> news:ekhnbk$e8f$1 na news.brutele.be...

> Do dokumentace jsem koukal a take do weboveho interface (nekdy se
> dost lisi), ale jedine co jsem tam nasel bylo v nastaveni WAN, ze
> lze zvolit "Wired connection" nebo "Wireless connection". Mozna, ze
> to hardwarove fakt neni mozne, jen se tak ptam. Pokud znate nejaky
> jiny podobny modem (sunka do 2000 Kc) tak muzete popsat, zda neco
> podobneho jde u nej.

Neznam. Nedavno jsem se stoural v Belkin Wireless G routeru. Mam
dojem, ze to snad umi, ale tak moc jsem to nestudoval. Ten modem je v
Irsku, ja na to lezl pres logmein.com a malem me z toho klepla pepka.
Kolik stal, nevim. Snad do 50 Eur. Poslu vam PDF s dokumentaci,
muzete se mrknout, jestli to je to, co hledate.

Remove the 33 from my address to reply by e-mail!