DSL modem

Vasek Stodulka xvasek na gmail.com
Čtvrtek Listopad 30 12:54:24 CET 2006

On Thu, 30 Nov 2006 01:37:56 +0100, Petr Vileta <stoupa na practisoft.cz> wrote:

>  Zajimave, jen nevim jestli tam brctl najdu. Pres telnet jsem tam koukal take
>  a hloupe je, ze tam napriklad neni prikaz ls ;-) Co vypsal prikaz help uz si
>  ted z hlavy nepamatuju, nemam to tady.

	Tak to je blbé, mě to přihlásilo přímo do busyboxu, takže základní
příkazy jsem měl. Ale tuším tam pak nebyly iptables a takové věci,
nastavoval to nějký jejich software, který zřejmě přímo volal funkce jádra.
Ale binárky tam šly nahrát z Debian/MIPS (nebo co to bylo za procesor),
busybox má wget a tuším tam byl ramdisk. Každopádně žádná extra pohoda.

--
Vašek Stodůlka
tel.: +420 608 200 860