Iny environment pre kazdeho usera

Michal Sobek michal.sobek na hotel-kostelec.cz
Středa Říjen 4 07:54:50 CEST 2006

Přeji pěkný den,
cca před rokem jsem řešil stejný problém, CZ, BG, EN uživatelé, taktéž
KDE, běžím na Debian - Sarge, nakonec jsem problém odstranil přechodem z
kdm na gdm, v gdm si uživatel nastaví jazyk a ten je pak použit ve všech
aplikacích, s kdm toto nefungovalo, ale neměl jsem tehdy už čas to řešit.
Snad to pomůže, s pozdravem
Michal Sobek