Iny environment pre kazdeho usera

Jan Kunder jan.kunder na gmail.com
Středa Říjen 4 13:48:37 CEST 2006

Michal Sobek  wrote / napísal(a):
> Preji pekny den,
> cca pred rokem jsem resil stejny problem, CZ, BG, EN uzivatele, taktez
> KDE, bezim na Debian - Sarge, nakonec jsem problem odstranil prechodem z
> kdm na gdm, v gdm si uzivatel nastavi jazyk a ten je pak pouzit ve vsech
> aplikacich, s kdm toto nefungovalo, ale nemel jsem tehdy uz cas to resit.
> Snad to pomuze, s pozdravem
> Michal Sobek
>

> Jan Kunder napsal(a):

CUT

> [...]

Vdaka *pekne* za mail, ale gdm nie.
1. gdm = GNOME a s gnome nie som kamarat (skor ho teda nepoznam, nemam
nejake pozit. ani neg. skusenosti) (uznavam, fobia z neznameho a malo
casu :)
2. pokial viem, gdm =+gconf2 a to je cosi na sposob win a registrov -
mylim sa?
3. v kdm viem nastavovat kopec bezpecnostnych veci (kto moze shutdown,
kt. useri sa zobrazuju UIDmin az UIDmax, kt. useri sa mozu prihlasit,
mam deny aj permit userov a pod. volby) Viem toto aj v gdm?

Keby ste niekedy rozbehali jazyk2all pod kdm - poslite to, pls, do
konfery a pirp. aj Cc mne.

Dik!

've a nice day!

JK