switch TAO - CentOS -- castecne vyreseno

Miroslav Kolombo kolombo na kolombo.cz
Středa Říjen 4 09:57:02 CEST 2006

Po instalaci teto skupiny balicku

rpm -Uvh
tao-release-1.0-TL19.i386.rpm
centos-release-3-7.1.i386.rpm
centos-yumconf-1-11.noarch.rpm
centos-yumcache-3.1-0.20060404.3.noarch.rpm
redhat-artwork-0.73.3-2E.centos.1.i386.rpm
qt-3.1.2-13.4.i386.rpm libmng-1.0.4-3.i386.rpm
XFree86-Mesa-libGLU-4.3.0-98.EL.i386.rpm

zacne yum update
stahovat baliky z
[root na sbf root]# yum update
Získávám soubory informací o hlavičkách ze serverů
Server: CentOS-3 - Addons
Server: CentOS-3 - Base
Server: CentOS-3 - Extras
Server: CentOS-3 - Updates

Jen to ma jeden dalsi problem. pouzivam v nekterych serverech sitove karty
3c509
a k nim tam po update neni driver a tak se po restartu nenahodi sit :-((
Na
 yum install kernel-unsuported
se nic nenaslo a pokud vim, tak v tomhle souboru ty drivery byly :-(

Zatim jsem dal jako default stare jadro, ale to rozhodne neni reseni.
Kdepak rostou tyhle drivery a nebo mam ty karty uz zahazet a pouzit neco
jine?

Miroslav Kolombo
ICQ: 343044770
kolombo na kolombo.cz