switch TAO - CentOS -- castecne vyreseno

Ludek Finstrle luf na pzkagis.cz
Středa Říjen 4 10:19:53 CEST 2006

> Jen to ma jeden dalsi problem. pouzivam v nekterych serverech sitove karty
> 3c509
> a k nim tam po update neni driver a tak se po restartu nenahodi sit :-((
> Na
>  yum install kernel-unsuported
> se nic nenaslo a pokud vim, tak v tomhle souboru ty drivery byly :-(
>
> Zatim jsem dal jako default stare jadro, ale to rozhodne neni reseni.
> Kdepak rostou tyhle drivery a nebo mam ty karty uz zahazet a pouzit neco
> jine?

Stahnout kernel-*.src.rpm a buildnout si vlastni kernel dle pozadavku?
Ja to takto musim resit, protoze pouzivam SATA radic, ktery neni
podporovan 2.6.9, ale az nejakou 2.6.15 ...

Jenom doporucim po vytvoreni vlastniho .config udelat pro nej
make oldconfig (s tim jsem se ale natrapil :o)), nez se mi
rpmko buildlo.

Luf