kodovani - prevod MySQL 4.1->5.0

Vladimir Dvorak dvorakv na vdsoft.org
Středa Říjen 4 10:36:27 CEST 2006

Preji hezky den,

	rad bych se s vami poradil. Potrebuji zmigrovat MySQL databazi z
jednoho stroje ( Solaris, MySQL 4.1.13 ) na novy ( Linux, MySQL
5.0.24 ). Problem je v kodovani. Temer vsechna diakritika je na cilovem
serveru v poradku, pouze 'c' s hackem se zobrazuje nekorektne.

	Na Solarisu jsem provedl obycejny:
	$ mysqldump databaze > /tmp/databaze.sql

	Prekopiroval ...

	A na cilovem Linuxu:
	$ mysql
	> CREATE DATABASE databaze;
	> quit
	$ mysql databaze < /tmp/databaze.sql

Mam takove tuseni, ze jsem toto jednou jiz resil - prace 'c' s hackem
bylo problematicke pri prevodu z nejake MySQL 5.0 na 4.1nicku. <- tedy
obracene poradi.

	V tuto chvili jsem jiz out-of-idea :-). Pokud me nekdo nasmeruje nebo
nabidne workaround - budu rad.

Diky,

Vladimir Dvorak