kodovani - prevod MySQL 4.1->5.0

Vladimir Dvorak dvorakv na vdsoft.org
Středa Říjen 4 11:01:37 CEST 2006

Vladimir Dvorak píše v St 04. 10. 2006 v 10:36 +0200:
> Preji hezky den,
>
> 	rad bych se s vami poradil. Potrebuji zmigrovat MySQL databazi z
> jednoho stroje ( Solaris, MySQL 4.1.13 ) na novy ( Linux, MySQL
> 5.0.24 ). Problem je v kodovani. Temer vsechna diakritika je na cilovem
> serveru v poradku, pouze 'c' s hackem se zobrazuje nekorektne.
>
> 	Na Solarisu jsem provedl obycejny:
> 	$ mysqldump databaze > /tmp/databaze.sql
>
> 	Prekopiroval ...
>
> 	A na cilovem Linuxu:
> 	$ mysql
> 	> CREATE DATABASE databaze;
> 	> quit
> [...]

Odpovim si sam.

Mysqldump defaultne dumpuje v UTF-8. Bylo potreba, v mem pripade -
databaze v kodovani latin1, pridat

	--default-character-set=latin1

jak pro mysqldump tak pro import pres prikaz mysql.

Jedna se (patrne) o bug/konflikt/nekonzistenci mezi interpretaci
kodovani UTF8 pro znak 'c s hackem' u MySQL 4.1 a MySQL 5.0.

Doufam, ze to tomu, kdo se dostane do podobnych potizi, muze pomoci.

Vladimir Dvorak