switch TAO - CentOS -- castecne vyreseno

Radek Skala skala.radek na gmail.com
Středa Říjen 4 13:59:07 CEST 2006

Miroslav Kolombo wrote:

> [root na router root]# uname -a
> Linux router...........cz 2.4.21-47.EL #1 Tue Aug 1 08:56:24 EDT 2006 i686
> i686 i386 GNU/Linux
>
> A jde to pouzit k tomuhle jadru ?

Omlouvam se, nejak jsem prehledl, ze se jedna o CenOS 3.x a ne 4.x :)
V trojkove rade je balik kernel-unsupported primo v Updates, takze by
mel jit nainstalovat, nebyl to jen preklep ve slove unsupported?

--
Radek Skala
Grepa Networks s.r.o.