switch TAO - CentOS -- castecne vyreseno

Miroslav Kolombo kolombo na kolombo.cz
Středa Říjen 4 21:06:21 CEST 2006

Radek Skala napsal(a):

> Omlouvam se, nejak jsem prehledl, ze se jedna o CenOS 3.x a ne 4.x :)
> V trojkove rade je balik kernel-unsupported primo v Updates, takze by
> mel jit nainstalovat, nebyl to jen preklep ve slove unsupported?

Jasne, byl ....

[root na sbf root]# yum install kernel-unsupported
Získávám soubory informací o hlavičkách ze serverů
Server: CentOS-3 - Addons
Server: CentOS-3 - Base
Server: CentOS-3 - Plus
Server: CentOS-3 - Extras
Server: CentOS-3 - Updates
Hledám aktualizované balíčky
Stahuji potřebné hlavičky
Řeším závislosti
Závislosti vyřešeny
Provedu následující:
[instalovat: kernel-unsupported 2.4.21-47.EL.i686]

Navic jsem experimantalne overil, ze delat takhle velke update a hlavne
restarty na dalku je asi blbost :-(

Jen mi unika, kde se tam vzal ten driver 3c509 pred aktualizaci,
protoze jinak by se snad unsupported nainstaloval taky ..

--
Miroslav Kolombo
ICQ: 343044770