spamassassin a nizka ucinnost

Ing. Pavel PaJaSoft Janoušek PaJaSoft na FoNet.Cz
Pátek Říjen 6 15:22:29 CEST 2006

Linux Konference <mailto:konference na unistav.cz> wrote:
> Diky za kazdy napad.

	Pravidlu BAYES_99 dát vyšší ohodnocení než 3.5... - úplně stejné
věci pozoruji nyní i já, když mám hranici 5.0 a o více jak 300% spamů se v
poslední době dostane do skóre (přesně!) 4.6...

	Na stejnou úpravu se už chystám taky..

	Druhá možnost je snižít globální práh...

	Nevím, jaké jsou možnosti vašeho milter udělátka, já používám
obstarožní s milter.info... - zkuste si nechat do mailů generovat vždy (!)
nejen u spamu (default nastavení) v hlaviččce jaké testy a jaké ohodnocení
dodaly... - pak budete moudřejší, proč ty spamy mají tak nízké ohodnocení...