APCUPSD

Ing. Pavel PaJaSoft Janoušek PaJaSoft na FoNet.Cz
Středa Říjen 11 15:00:16 CEST 2006

Petr Vyhnal <mailto:konfera na simerion.net> wrote:
> pouzit nejaky specialni soft treba primo od APC? Zda se ze
> soft od APC
> je na jave, ale nevim, jestli to pro instalaci nahodou
> nevyzaduje X-ka.

	Náhodou jo...:-r

> To by se mi hrube nelibilo. Sice jsem to myslim kdysi davno nekde
> rozchazel, ale uz si to vubec nepamatuju a nemam ani moznost se na to
> jit podivat. Nemate s tim nekdo zkusenosti?

	Mám k dispozici dávno nesehnatelné
PowerChutePlus-4.5.2.1-1.i386.rpm, funguje spolehlivě i na moderních
systémech, něco o síti a Network Measurementu (při konfiguraci via
/usr/lib/powerchute/Config.sh) tam je, ale nikdy jsem to nezkoušel... pokud
jsem chtěl používat jednu UPS na více klientů, tak jsem nakonfigurovat
apcupsd v master->slaves modu...