APCUPSD

Petr Vyhnal konfera na simerion.net
Středa Říjen 11 17:23:01 CEST 2006

Ing. Pavel PaJaSoft Janoušek napsal(a):

>	Náhodou jo...:-r

No tak toho sem se bal. Nehodlam na 5 serveru ladovat kvuli rozmarum APC
X-ka a Javu.

>	Mám k dispozici dávno nesehnatelné
>PowerChutePlus-4.5.2.1-1.i386.rpm, funguje spolehlivě i na moderních
>systémech, něco o síti a Network Measurementu (při konfiguraci via
>/usr/lib/powerchute/Config.sh) tam je, ale nikdy jsem to nezkoušel... pokud
>jsem chtěl používat jednu UPS na více klientů, tak jsem nakonfigurovat
>apcupsd v master->slaves modu...

Asi pujdu cestou apcupsd v rezimu master/slaves. Uz jsem o tom take
uvazoval. Konec koncu jedna z malych starych UPS by prave mela byt
presunuta ke switchum, takze by nemel byt problem s komunikaci po
vypadku. Diky vsem za napady.

rudiik