Hledame programatory nadsence

Ing. Pavel PaJaSoft Janoušek PaJaSoft na FoNet.Cz
Pátek Říjen 13 13:44:33 CEST 2006

Tomas Franke <mailto:omikron na smejdil.cz> wrote:
> Systém je navržen tak, aby fungoval anonymě. Klient komunikuje s
> centrem pomocí card ID a v databázi je k card ID přiřazen veřejný

	A to Card ID získá odkud a jak? A jak se zabezpečí, že každý člověk,
který má hlasovací právo obdrží právě jeden Card ID. A jak je zabezpečena
technická nemožnost (mne nezajímá, že část informace má organizace A a část
organizace B... - tudy cesta nevede!) získání relace člověk -> hlas (skrze
Card ID)? Už jen asociace stroje, který člověk využil pro hlasování -
jedná-li se o privátní připjení  - s bází klientů konkrétního ISP anonymitu
(neměnná a nezpochybnitelná vlastnost hlasování) hlasování výrazně narušuje.