Tisk v Debianu - divne proporce

Milan Koudelka konference na perfect-system.cz
Pondělí Říjen 16 21:21:26 CEST 2006

zdarvim,
snazim se v debianu rozchodit tisk na sitovou tiskarnu na widlich.. uz
se mi ji konecne podarilo pripojit pres sambu a cups daemon.. nastavil
jsem ji ovladac dle typu na hp laserjet 6P, a dokonce to zacalo i
tisknout, kdyz poslu na lp soubor tak ok, pokud teda nema linuxacky
zalomeni radku, tak pak vytiskne jak schody..
zkousel jsem tisknout z mozilla thunderbirdu nebo z mozilla prohlizece a
tiskne mi to hrozne velky fonty a nevejde se to na A4, jako by to cely
bylo zvetseny.. z openoffice text to treba tiskne dobre... nevite cim by
to mohlo byt ? nejaky nastaveni nekde chybne ?
dik

Milan Koudelka