Tisk v Debianu - divne proporce

Michal Rybarik michal.rybarik na ecce.sk
Pondělí Říjen 16 23:37:06 CEST 2006

zdravim,

> zkousel jsem tisknout z mozilla thunderbirdu nebo z mozilla prohlizece
> a tiskne mi to hrozne velky fonty a nevejde se to na A4, jako by to
> cely bylo zvetseny.. z openoffice text to treba tiskne dobre... nevite
> cim by to mohlo byt ? nejaky nastaveni nekde chybne ?

poradim len tak odboku... nasu laserovku vidim v mozille dvakrat, raz
len pod jej nazvom a druhykrat tusim ako postscript. ta prva tlaci
hrozne velky fonty co se nevejdou na A4, a ta druha tlaci normalne.
preco je to tak... to netusim. jeden cas nam normlane tlacila aj ta
prva, potom prisiel nejaky update tusim xprint balika a bolo po
ptakach... tiez mame debian.

M.R.