Hledame programatory nadsence

Ondřej Tůma konference na webjet.cz
Pondělí Říjen 16 23:19:21 CEST 2006

Nejspis ste me spatne pochopil, nebot mluvite o tom samem co jsem uz
zminil. Uznavam ze nekdy me myslenkove pochody predbihaji me
vyjadrovaci schopnosti, ale zkuste si to prosim jeste jednou precist.
Nebot to schema ktere jsem navrhnul je opravdu anonymni, predevsim pak
v tech pripadech kdy je to potreba. A nemusi byt opet tam kde je potreba.

--
Ondrej Tuma

Unix-like system is the best operation system from the top of the world.
I'm lucky BSD and linux user. :) Use unix-like, be free. :)

www.blackmouse.biz       www.radioakropolis.cz            hash.webjet.cz
ICQ: 107760454          JABBER: mcbig na jabber.cz   MSN: ondra.tu na atlas.cz