presmerovani http do vnitrni site

Petr Hvezda konference na unistav.cz
Úterý Říjen 17 14:39:51 CEST 2006

|iptables -t nat -I PREROUTING -p tcp --dport 80 -d
|_venkovni_adresa_routeru_ -j DNAT --to-destination _adresa_www_serveru_

|vice man iptables
|
|jak to tak ctu tak odpovidam uplne blbe ... ten router nema
|vnitrni IP adresu ze stejneho rozsahu jako www server?

Ma ... Jsou tam dve sitovky, takze predpokladam, ze Vase reseni by melo byt
dostaucujici, jen me tak napada, neudela nahodou tohle to, ze bude veskera
komunikace na port 80 presmerovana na ten vnitrni server ?

Jde mi o to, ze na tom routeru taky bezi nejake http sluzby a nerad bych o
ne prisel.

Diky

--
P.H.