presmerovani http do vnitrni site

Petr Janda janda na netbox.cz
Úterý Říjen 17 14:54:51 CEST 2006

On Tue, Oct 17, 2006 at 02:39:51PM +0200, Petr Hvezda wrote:

> |_venkovni_adresa_routeru_ -j DNAT --to-destination _adresa_www_serveru_

> Ma ... Jsou tam dve sitovky, takze predpokladam, ze Vase reseni by melo byt
> dostaucujici, jen me tak napada, neudela nahodou tohle to, ze bude veskera
> komunikace na port 80 presmerovana na ten vnitrni server ?
>
> Jde mi o to, ze na tom routeru taky bezi nejake http sluzby a nerad bych o
> ne prisel.
>
> Diky
>
> --
> P.H.

Udela. Da se to udelat s jinym portem
iptables -t nat -I PREROUTING -p tcp --dport 8888 -d _venkovni_adresa_routeru_ \
-j DNAT --to-destination _adresa_www_serveru_:80

jen to pak musite zadat spravne do browseru

Nebo omezit na zdrojovou IP pridat k tomu pravidlu -s _IP_

	S pozdravem

				Petr Janda
--
email: janda_at_netbox_dot_cz