Hledame programatory nadsence

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Úterý Říjen 17 15:34:44 CEST 2006

----- Original Message -----
From: "František Augusztin" <frantisek na augusztin.com>

> Co je jednoduchsie ? Spalit milion hlasovacich listkov a vyrobit nove aj
> so
> spravnymi hlasmi alebo urobit jeden SQL UPDATE ? Kde bude existovat
> moznost
> preverenia hlasov (co v papierovej verzii existuje) ?

No dost mi to pripomina Diebolt. V US budou volby, bushik si je nejaky jisty
ze linie bude pokracovat, prestoze jeho soukmenovci panikari, holt ma pod
palcem svuj hlasovaci elektronicky system :-D

Driv, kdy jeste se lide meli lepe nez otroci (otroci platili dan 50%,
svobodny jen 10% a za Franc Josefa skoro nic az jednotky %), vladl zemi
dedicne kral (cisar, sah...) jehoz cilem byl spokojeny lid zemi, kterym
vladl. Dnes, kdy zednari slechtu v podstate zlikvidovali (a sama se mnohdy
stala zednari - nepripomina vam to neco z let nedavno minulych?), v dobe
tzv. demokracie (presneji demokratury) a silici nespokojenosti s nenazranymi
uredniky "z lidu" (nepripomina vam to neco?), zednarska vladnouci skupina
premysli jak zustat u moci co nejdele, nejlepe jako onen jimi "pro blaho
vsech" nasilne sesazeny kral a slechta. I vymysleny byly elektronicke
manipulovatelne hlasovaci automaty... Viz Orwell, viz Zjevení sv. Jana.

Co se tyce historie vladnoucich skupin, situace je komplikovanejsi nez se
prezentuje temi co vlastni media a rozvrat v charakteru nejvyssi slechty
souvisi mimo jejich velikeho zadluzeni (a komu dluzis, toho poslouchej) take
s rozmachem a padem ohromne chazarske rise o ktere se v dejepise kupodivu
vubec neuci (proc?). Uci se jen o nekterych jejich kmenech (avari, hunove),
ale odkud prisli, co tomu predchazelo a dodnes nasleduje a za koho se
vydavaji, nikoli. Mluvi mezi sebou dokonce umelym jazykem a esperanto to
neeniii - vychazi z nemciny. Vic vam nemuzu ani naznacit, byl bych oznacen
za anti*.

Uz mlcim,

JL.