Odmitani posty (log)

Karel Dudasek karel.dudasek na vghur.army.cz
Úterý Říjen 17 16:53:07 CEST 2006

On Tue, 17 Oct 2006, Zdenek Janis wrote:
> Dobry den, muze mi nekdo vysvetlit co znamena nasledujici chyba:
> (Podle me se jedna o chybne nakonfigurovany postovni server, ale neni
> vme sprave a tak ani se nedostanu k dalsim informacim. Bohuzel toto
> tvrzeni dotycnemu pseudospravci nestaci a obvinuje me, ze to je ma chyba.)

Budu hadat z toho co jste uvedl. Mate firemni postovni server, ktery je
pripojen do internetu. Pres nej se snazite poslat postu, ale toto jsou
chybove hlasky, ktere dostanete zpet.

Bohuzel vase IP adresa do internetu je patrne z dial-up rozsahu vaseho
poskytovatele a proto jsou zpravy odmitany, protoze cilove servery jsou
nakonfigurovany, aby odmitaly postu, v pripade, ze server ma zaznam z
dial-up rozsahu.

K dalsimu chybi pomerne dost informaci.

                              Karel Dudasek